7 dec 2012

13 Vragen - Nils Masselink

1. Wie ben je en waar kom je vandaan?
Ik ben Nils Masselink en kom uit Tilburg

2. Waar kunnen mensen jou van kennen?
Je kunt me kennen van de horrorwebsite De Nachtvlinders. Verder heb ik 5 jaar een eigen booking agency gehad, Trigger Agency en was ik de grootste Punk/Hardcore boekers van Nederland. Verder vind je me regelmatig in 013 als barman bij concerten.


3. Als het aankomt op wat je doet, wie of wat hebben jou beïnvloed?

Wat betreft horror heeft niemand me eigenlijk beïnvloed maar de films zelf, Freddy Krueger, Chucky, Ghostbusters... allemaal personages uit films die me zeer fascineerde. Maar ook films zoals Back to the Future ben ik mee opgegroeid en maken onderdeel uit van mijn jeugd. Maar ik miste altijd het delen van mijn horror enthousiasme tot dat ik op websites terecht kwam zoals Bloody Disgusting. Van daaruit ben ik steeds meer in contact gekomen met andere horrorliefhebbers.

4. Als jij een ouderwetse familie foto kon laten maken met jezelf en vier andere bekende personen wie zouden dat dan zijn?
Freddy Krueger (soort van vader figuur haha!) Ash (evil dead) Sarah Michelle Gellar (als Buffy of I know what you did last summer.. beide leuk!) Michael J Fox als Marty Mcfly

 

5. Wat waren de laatste films die je zag op DVD, Blu-Ray en in de bioscoop?
Laatste film op dvd: Carnival of Souls (1962)
Blu-Ray - Dark Knight Rises
Bios - Cabin in the Woods (al weer even geleden)
6. Wat wordt jouw volgende film(gerelateerde) aankoop?
Zojuist via amazon.com 2 boxen besteld met daarin ieder 50 horror films op dvd.. allemaal ouwe meuk en slechte drive-in splatter films. 50 films voor 11 dollar, prima deal!

7. Als jij een filmavond mag organiseren in een bioscoop voor al je vrienden en kennissen, welke twee films zou je vertonen?
Komende week organiseer ik toevallig een horrorfilm avond met kerst thema. We kijken Black Christmas uit 1974, Silent Night de nieuwe versie uit 2012 en de Nederlandse Dick Maas film Sint. Die ik overigens nog steeds niet heb gezien. Altijd gezellig zo vlak voor de kerst om wat thema films te kijken.

8. Wat is je meest beluisterde album van de laatste tijd?Het album wat ik het meeste luister op dit moment is het nieuwe album van Tiamat - The Scarred People

9. Maak een playlist van 10 nummers die jouw muzieksmaak weergeven.
Rammstein - Ich Will
10. Welk boek/comic lees je op dit moment?
 Ben al een jaar bezig met Life van Keith Richards... ben niet zo'n lezer dus doe er vaak lang over.

11. Je mag 3 jaar lang alleen films kijken uit één land en dat mag de USA niet zijn, welk land zou je kiezen en waarom?Films uit de UK hebben mijn voorkeur buiten films uit de US. De Britse Hammer films zijn weer terug en een aantal hebben me al behoorlijk verrast.

12. Met welk fictieve karakter zou jij jezelf mee identificeren? (Film, boek, strip, etc)Ik vergelijk mezelf niet zo gauw maar als ik zou moeten kiezen dan kies ik voor Venkman uit Ghostbusters. Lekker nuchter en sarcastisch maar toch altijd de gangmaker.


13. Jouw partner (of toekomstige partner) krijgt verplicht de gedaante van een bekend persoon en jij moet die kiezen. Wie gaat het worden?
Naomi Watts vind ik een prachtvrouw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten